.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر کشور ؛
محمدحسین مقیمی قائم‌مقام وزیر کشور شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب شد.
 

متن حکم انتصاب مقیمی به این شرح است:


جناب آقای مهندس محمد حسین مقیمی

با عنایت به مراتب درایت، سوابق طولانی و تجارب ارزشمند و موثر در حوزه های مختلف صف و ستاد وزارت کشور به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب می نمایم.
 

ایجاد تعامل و هماهنگی فیمابین معاونت ها و مراکز و همه بخش های وزارت متبوع و نیز استانداری ها، نظارت بر روند اجرای بهینه امور، تلاش برای به اجرا گذاردن کامل برنامه ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و همچنین انجام شایسته وظایف و ماموریت های وزارت کشور در حوزه های مختلف در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به آحاد مردم شریف در اقصی نقاط کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و با به کارگیری همه ظرفیت ها در نیل به آن تلاش و اهتمام نمایید.
 

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
 

همچنين طي حكمي ديگر از سوي رحمانی‌فضلی، وزیر کشور وجه‌الله خدمتگزار به سمت رییس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور منصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.